1.1. Rulos.lv e-veikals pārdod logu žalūzijas pēc klientu individuāla pasūtījuma. Žalūziju ražotājs ir EZ Rulo OÜ, produkti tiek ražoti un sagatavoti Saverna, Põlva rajonā, Igaunijas Republikā.
1.2. Noteikumi attiecas uz juridiskajām attiecībām, kas rodas starp klientu (turpmāk Pircējs) un EZ Rulo OÜ (turpmāk Pārdevējs) un pirkšanas vides īpašnieku (turpmāk E-veikals – www.rulo.lv), saistībā ar Produktu pasūtīšanu un pirkšanu. Papildus šiem Noteikumiem, līgums, kas tiek noslēgts, iegādājoties Produktus E-veikalā, tiek regulētas saskaņā ar Igaunijas Republikas likumdošanu.
1.3. Pārdevējs saglabā iespēju jebkurā brīdī mainīt E-veikala lietošanas noteikumus un cenas bez iepriekšēja brīdinājuma.
1.4. Pārdevēja kontakti:
EZ Rulo OÜ; Reģ. no. 14228818; Serva, 63418, Saverna, Valgjärve pagasts, Põlva rajons, Igaunijas Republika, pasta indekss – 63418; Telefona numurs (+372) 5696 0171; +371 27478975; E-pasts: info@rulos.lv/ info@rulo.ee.
2.1. Visas cenas E-veikalā norādītas Eiro valūtā un iekļauj PVN.
3.1. Produkti, kas norādīti E-veikalā, tiek izgatavoti un montēti EZ Rulo OÜ ražotnē, Saverna, Põlva rajonā, attiecīgi pēc Pircēja pasūtījuma. Produktu pieejamība tiek garantēta saprātīgas summas ietvaros.
3.2. Ja klients veic pasūtījumu, bet tehnisku iemeslu dēļ nav iespējams izpildīt pasūtījumu noteiktajā laika posmā, Pārdevējs sazināsies ar Pircēju un informēs par ātrāko iespējamo risinājumu. Ja Pircējs risinājumam nepiekritīs, tad Pircējam tiks atgriezta pilna, par pirkumu iemaksātā naudas summa, divu darba dienu laikā.
3.3. Produktu foto attēliem, kas norādīti E-veikalā ir ilustratīva nozīme, un tie var nedaudz atšķirties no īstā Produktu izskata. Produktu krāsu, detaļu un mehānismu nelielā atšķirība ir risks, ko uzņemas Pircējs, veicot pasūtījumu E-veikalā. Uz pasūtījumiem, kuros logu žalūzijas (Produkti) tiek izgatavotas pēc speciāla pasūtījuma, neattiecas tiesības uz atgriešanu 14 dienu laikā, saskaņā ar Igaunijas Republikas Saistību Likuma Aktu (VÕS § 53 lg 4 p-d 2 ja 3 saistībā ar § 56 lg 1).
3.4. Produktu foto, video un ilustrācijas, kas parādītas E-veikalā pieder EZ Rulo OÜ un var tikt kopētas vai izmantotas citos kanālos tikai ar EZ Rulo OÜ rakstisku atļauju.
4.1. Pircējs sagatavo Produkta pasūtījumu E-veikalā atbilstoši lietošanas instrukcijām un tad pievieno to grozam, izvēloties iespēju “Pievienot grozam”.
4.2. Lai pabeigtu Pasūtījumu, Pircējam jādodas uz Groza lapu: Groza sākuma izvēlnē jāizvēlas iespēju “Apmaksas veids”, pēc tam Pircējs tiks novirzīts uz “Apmaksas” lapu.
4.3. Pēc nepieciešamās informācijas ievadīšanas un ievadīto datu pārbaudes, Pircējs apstiprina Pasūtījumu nospiežot uz izvēlnes “Iesniegt pasūtījumu”. Pēc šī soļa Pasūtījums tiek apstiprināts un nosūtīts Pārdevējam.
4.4. Pircējs maksā par Produktu nekavējoties, izmantojot Interneta bankas saiti, un apstiprina to Pārdevējam, nospiežot uz “Atgriezties pie tirgotāja” saites.
4.5. Pēc Produkta apmaksas, E-veikals nosūtīs Pasūtījuma apstiprinājumu uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.
4.6. Pircējs apņemas norādīt nepieciešamos un tikai patiesus datus, lai pabeigtu pasūtījumu.
4.7. Pārdevējs nav atbildīgs gadījumos, kad pasūtījumu nav iespējams izpildīt, jo Pircējs norādījis nepareizu informāciju, kā arī par visām citām sekām, kas radušās, ja Pircējs norādījis nepareizu vai nepatiesu informāciju.
5.1. Pasūtījumi var tikt droši apmaksāti, izmantojot Igaunijas bankas (Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV, Krediidipank) un bankas kartes (Visa, MasterCard, Maestro, Pocopay).
5.2. Apmaksa tiek izpildīta ārpus E-veikala vides, drošā vidē, ko nodrošina Maksekeskus AS.
5.3. Pārdevējam nav piekļuves Pircēja bankas un bankas kartes informācijai.
7.1. Mēs veicam piegādi izmantojot kurjerdienesta pakalpojumu attiecīgajā adresē (līdz durvīm), izmantojot Venipak kurjerdienestu. Interneta veikalā Rulos.lv iegādātas preces piegādājam visā Latvijā un ārzemēs.
7.2. Piegādes cena Latvijā 5.90 €. Piegādes laiks 7-10 darba dienas. Visi produkti tiek sagatavoti individuāli.
7.3. Pirms pasūtījuma veikšanas Klientam jāpārbauda sniegtās kontaktinformācijas pareizība, lai izvairītos no kavējumiem un pārpratumiem produktu piegādes laikā. Veikals neatbild par kavēšanos vai pārpratumiem preču piegādes laikā, ja kavēšanās vai pārpratums ir saistīts ar Pircēja sniegtās informācijas neprecizitāti.
7.4. Ja Produkts nesasniedz Pircēju labā stāvoklī un aizvērtā iepakojumā, tad Pircējam ir jāinformē e-veikals, nosūtot vēstuli uz e-pasta adresi info@rulos.lv vai zvanot uz telefonu (+371) 27478975
8.1. Izejot no Igaunijas Republikas Saistību Likuma Akta, Produkti (logu žalūzijas) tiek izgatavoti pēc speciāla pasūtījuma un nav pakļauti tiesībām atgriezt produktu 14 dienu laikā (VÕS § 53 lg 4 p-d 2 ja 3 saistībā ar § 56 lg 1). Pārdevējs apņemas saņemt atpakaļ Produktu, ja atgriešanas iemesls ir saistīts ar Produkta kvalitāti un funkcionalitāti. Pārdevējs neuzņemas saņemt atpakaļ Produktu, ja atgriešanas iemesls ir nepareizu datu ievade E-veikalā vai neliela krāsas toņa atšķirība starp E-veikala attēliem un Pircējam nosūtīto Produktu.
8.2. Lai atgriezu un mainītu Produktu, Pircējam jānosūta atgriešanas pieteikums 14 dienu laikā no Produkta saņemšanas brīža. Pieteikums var tikt nosūtīts rakstiski uz e-pastu info@rulos.lv. Pārdevējs preci pieņem atgriešanai tikai kopā ar rakstisku pieteikumu.
8.3. Atgriezts vai mainīts tiks tikai tāds Produkts, kam nav bojājuma vai lietošanas pazīmes. Produktam jābūt orģinālajā iepakojumā. Pircējs ir atbildīgs par Produkta vērtības samazināšanos atgriežamajam Produktam tikai tādos gadījumos, kas radušies neatbilstošu darbību dēļ, lai pārliecinātos par preces raksturu, īpašībām un funkcionalitāti. Lai pārliecinātos par preces raksturu, īpašībām un funkcionalitāti, Pircējam jārīkojas ar Produktu tikai tā, kā tas būtu atļauts veikalā. Pārdevējs atgriež Pirkuma Summu Pircējam 14 dienu laikā, sākot no atgriešanas pieteikuma čeka. Naudas atmaksa tiks veikta uz bankas kontu, no kura Pircējs apmaksāja pasūtījumu.
8.4. Pasūtījuma atgriešanas gadījumā, Pircējs apņemas atgriezt Pircējam visu saņemto naudas summu, kas norādīta Līgumā, ieskaitot Pircēja apmaksātās piegādes izmaksas. Ja pasūtījums tiek atgriezts tikai daļēji un pasūtījumā ir iekļauta samaksa par piegādi, tad Pārdevējs atgriezīs piegādes izmaksas summu proporcionāli atgriezto Produktu skaitam.
8.5. Atmaksa tiks saņemta Pircēja bankas kontā ne vēlāk kā nākamajā darba dienā. Ja atmaksa tiek veikta uz Pircēja kredītkarti, tad tā tiek saņemta attiecīgi pēc Pircēja bankas noteikumiem.
9.1. Pārdotie Produkti ir pakļauti 2 gadu ilgam termiņam, lai iesniegtu sūdzības, kā norādīts Igaunijas republikas likumā VÕS §-s 218 lg-s 2.
9.2. Neatbilstoša vai defektīva Produkta gadījumā, Pircējs apņemas informēt Pārdevēju nekavējoties, bet ne vēlāk kā 2 mēnešus no pirmās saskarsmes ar problēmu, nosūtot Pircēja kontaktinformāciju, precīzu problēmas aprakstu un pirkuma čeka numuru uz info@rulos.lv. Ja Produkts ir defektīvs, pārstājiet lietot Produktu nekavējoties.
9.4. Tiek pieņemts, ka pirmos sešus mēnešus no Produkta piegādes brīža, defekts pastāvēja jau Produkta piegādes brīdī. Pārdevēja pienākums ir atspēkot šo pieņēmumu. Ja tiek iesniegta prasība, pārdevējs vienmēr sedz preces labošanas vai nomaiņas izmaksas, jo īpaši transporta, pasta, darba, ceļa un materiālu izmaksas pirmajos sešos mēnešos pēc piegādes klientam (VÕS § 222 lg 4). Nākamo 1,5 gadu laikā Pārdevējs segs attiecīgās izmaksas tikai tad, ja prasība ir pamatota.
9.5. Pircējam ir tiesības pieprasīt Pārdevējam samazināt Produkta cenu vai izbeigt Līgumu un saņemt atpakaļ naudu par Produktu, ja Pircējs nav spējīgs salabot vai nomainīt Produktu, ja Produkta remonts nav izdevies, ja Pārdevējs nav novērsis defektu saprātīgā laika posmā, un ja Pircējam ir radījis nepamatotas neērtības.
9.6. Gadījumos, kad Līgums nav ticis izpildīts, Pircējs var paļauties uz likumā norādītajiem tiesiskās aizsardzības līdzekļiem, tostarp pieprasīt Līguma izpildi, samazināt cenu, pieprasīt kompensāciju un atcelt Līgumu.
9.7. Ja Produkts neatbilst Līgumam, Produkta remonta vai maiņas izmaksas nosegs Pārdevējs, jo īpaši transporta, pasta, darbaspēka, ceļa un materiālu izmaksas.
9.8. Pārdevējs nav atbildīgs par bojājumiem, kas radušies Produktu nepareizas izmantošanas dēļ, kā arī piegādes kavēšanos gadījumos, kurus Pārdevējs nevar ietekmēt un/vai neparedzētu apstākļu dēļ (force majeure).
9.9. Pārdevējs nav atbildīgs Pircējam par izdevumiem, kas radušies preces neatbilstības, vai defekta gadījumos, kad: Produkta vērtība ir kritusies un/vai Produkts ir ticis bojāts Pircēja vainas dēļ; bojājumi ir radušies Produkta neatbilstošas lietošanas dēļ, ieskaitot rīkojoties neatbilstoši lietošanas instrukcijām; Produkta vērtības samazināšanos normālas lietošanas dabiskā nolietojuma dēļ; ja netiek iesniegts pierādījums par Produkta pirkumu. Pārdevējs nav atbildīgs par nepareizu Produkta uzstādīšanu. Pārdevējs ir atbildīgs par Produkta uzstādīšanu, gadījumos, kad uzstādīšanu veic Pārdevējs vai Pārdevēja norīkots pārstāvis.
10.1. Pārdevējs un Klients ir atbildīgi viens pret otru par zaudējumiem, kas nodarīti otrai pusei, ja pārkāpti šie Lietošanas noteikumi, gadījumos un apjomā, kas atbilst Igaunijas Republikas likumdošanai.
10.2. Pārdevējs ir atbildīgs par Produktu cenas apmērā.
10.3. Pircējs uzņemas lietot E-veikalu tikai mērķiem, kas atbilst Igaunijas Republikas likumdošanai un godīgai praksei.
11.1. Pircējs dod Pārdevējam skaidru un apzinātu atļauju apstrādāt savu personīgo informāciju.
11.2. Personīgā informācija, kas kļūst zināma Pārdevējam, tiek ievadīta Pircēju Reģistrā un tiek izmantota, lai nodrošinātu pārdošanas servisu un izgatavotu Pircējam pasūtīto Produktu.
11.3. Pārdevējs apņemas saglabāt Pircēja kontaktinformāciju un informāciju par pasūtītajiem produktiem. Šī informācija tiek uzskatīta par konfidenciālu un tiek apstrādāta atbilstoši Personīgo Datu Aizsargāšanas Likumam.
11.4. Personīgā informācija, kas nepieciešama Produktu piegādei Pircējam, tiks nodota uzņēmumam, kas nodarbojas ar kurjera pakalpojumiem.
11.5. Personīgie dati, kas nepieciešami, lai veiktu pirkumu, tiks nodoti Maksekeskus AS un bankai, ko Pircējs izvēlējies.
11.6. Pircēja personīgā informācija netiks nodota nesaistītām partijām un trešajām partijām.
11.7. Pārdevējs saglabā iespēju izmantot Pircēja personīgo informāciju, lai E-pastā rakstiski informētu Pircēju par īpašiem piedāvājumiem un kampaņām. Katrā E-pastā atrodama informācija kā atrakstīties no turpmāku jaunumu saņemšanas.
11.8. Pircējam ir tiesības pieprasīt izdzēst savu informāciju no EZ Rulo OÜ datubāzes.
11.9. Datu komunikācija starp Pircēju, banku un maksāšanas centru ir šifrēta, kas nodrošina Pircēja personīgās informācijas un bankas datu drošību. Pirkums tiek veikts ārpus E-veikala vides, noteiktas bankas vai pakalpojuma sniedzēja nodrošinātā drošā vidē. E-veikalam nav pieejas Pircēja bankas datiem vai bankas kartes informācijai.
11.10. Personas dati, kas nepieciešami, lai veiktu pasūtījumu:
Personas datus apstrādā EZ Rulo OÜ Serva, 63418, Saverna, Valgjärve pagasts, Põlva rajons Igaunijas Republika, Pasta indekss 63418; Reģ. nr. 14228818; telefona numurs (372) 5696 0171; +371 27478975; E-pasts: info@rulos.lv/info@rulo.ee.
12.1. Reģistrējoties vai veicot pirkumu E-veikalā, Pircējs piekrīt E-veikala Lietošanas noteikumiem un apņemas tiem sekot.
12.2. Pirkuma Līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek noslēgts un sāk darboties brīdī, kad tiek izdots rēķins par par pirkuma summu, kas jāiemaksā Pārdevēja bankas kontā.
12.3. Pārdevējs saglabā iespēju jebkurā brīdī mainīt E-veikala lietošanas noteikumus un Produktu cenas. Ziņa par noteikumu vai cenu maiņu tiek publicēta E-veikalā. Pirkuma transakcija ir atkarīga no noteikumiem un cenas, kas darbojās E-veikalā pirkuma veikšanas brīdī.
12.4. Pārdevējam ir tiesības atteikt pasūtījumu, ja tehnisku problēmu dēļ E-veikalā uzrādītā cena ir bijusi nepareiza.
13.1. Atlaižu kodi ir pieejami lietošanai mūsu interneta veikalā un tos var izmantot pirms maksāšanas par precēm.
13.2. Atlaižu kods derīgs izmantošanai tikai vienu reizi.
13.3. Atlaižu kodus var saņemt izmantojot dažādus piedāvājumus, jaunumu vēstules, sociālos medijus.
14.1. Nesaskaņas starp Pircēju un Pārdevēju tiek atrisinātas pretējām pusēm savstarpēji vienojoties.
14.2. Ja Pircējam radušās sūdzības par E-veikala darbību, tās jānodod rakstiski e-pastā info@rulos.lv vai telefoniski (+371) 27478975.
Ja Pircējs un Pārdevējs nav spējīgi atrisināt radušos konfliktu savstarpēji vienojoties, Pircējs var griezties pie Patērētāju sūdzību izskatīšanas komitejas. Šeit var iepazīties ar procedūras nosacījumiem, kā arī aizpildīt sūdzības pieteikumu. Patērētāju sūdzību izskatīšanas komiteja ir kompetenta atrisināt strīdus, kas radušies Pircēja un Pārdevēja savstarpējā Līguma dēļ. Sūdzības izskatīšana ir bezmaksas.
Pircējs var griezties arī pie Eiropas Savienības patērētāju sūdzību risināšanas platformas šeit.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir valsts pārvaldes iestāde Ekonomikas ministrijas pārraudzībā, kas īsteno patērētāju tiesību un interešu aizsardzību. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.
15.1. Klientu atbalsta servisa e-pasta adrese ir: info@rulos.lv. Klientu atbalsta serviss nestrādā oficiālās brīvdienās un svētku dienās. Saziņai spied šeit!